Vrácení zboží

Podmínky pro vrácení kosmetického vybavení a finančních prostředků

Spotřebitel má právo na výměnu nepotravinářského výrobku dobré kvality za obdobný výrobek od prodejce, u kterého byl zakoupen, v případě, že výrobek nevyhovoval spotřebiteli ve tvaru, rozměrech, stylu, barvě, velikosti nebo z jiných důvodů, kvůli kterým jej nelze použít k zamýšlenému účelu.

Spotřebitel má právo požadovat výměnu kvalitního zboží do 14 dnů (nepočítaje den nákupu) nebo delší lhůty, pokud to bylo předem oznámeno prodejcem.

Spotřebitel má právo na výměnu kvalitního produktu za podobný, pokud zakoupený produkt nebyl použit, zcela si uchoval svou prezentaci, vlastnosti spotřebitele, plomby, štítky a platební doklad vydaný spotřebiteli spolu s prodaným produktem.

Pravidla pro vracení (výměnu) kosmetického vybavení řádné kvality

G Výměna nebo vrácení peněz za kosmetická zařízení dobré kvality naší výroby se provádí podle následujících pravidel:

  1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte specialní formulář. >> Stáhněte si formulář. 
  2. Řekněte svému osobnímu manažerovi o potřebě vyměnit nebo vrátit kosmetologické vybavení správné kvality (nebo nás kontaktujte jakýmkoli vhodným pro vás způsobem >> Kontakty).
  3. Zašlete kosmetické vybavení spolu s vyplněným formulářem do našeho servisního střediska (adresu servisního střediska můžete zjistit u svého osobního manažera).
  4. Do 48 hodin od okamžiku obdržení kosmetického vybavení na adrese našeho servisního centra rozhodnou specialisté společnosti o vrácení nebo výměně zařízení.

Poznámka!

  • Kupující platí za dopravu kosmetického vybavení řádné kvality do našeho servisního střediska.
  • Chcete-li peníze vrátit, musíte mít u sebe doklad totožností a doklady potvrzující nákup kosmetického vybavení.
  • Vrácení peněz je možné do sedmi dnů od data vrácení zboží .
  • Vrácení peněz probíhá stejným způsobem, jakým byla provedena platba za kosmetické vybavení.

Pokud se během stanovené záruční doby odhalí závažné nedostatky, které vznikly zaviněním výrobce zboží (prodávajícím, zhotovitelem), případně potvrzené v případě potřeby kontrolou, má spotřebitel v rámci postupu a podmínek stanovených zákonem, na základě závazných pro strany pravidel, právo podle své volby požádat od prodávajícího nebo výrobce:

  • zrušení smlouvy a vrácení částky zaplacené za zboží;
  • výměnu zboží za stejné zboží nebo podobné zboží prodávajícího (výrobce).

Pravidla pro vrácení (výměnu) kosmetického vybavení v nedostatečné kvalitě

G Výměna nebo vrácení kosmetické nedostatečné kvality našeho výrobního zařízení se provádí podle následujících pravidel:

  1. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte speciální formulář. >> Stáhněte si formulář. 
  2. Informujte svého osobního manažera o potřebě vyměnit nebo vrátit kosmetické vybavení v nedostatečné kvalitě (nebo nás kontaktujte jakýmkoli vhodným pro vás způsobem >> Kontakty).
  3. Zašlete kosmetické zařízení spolu s vyplněným formulářem do našeho servisního střediska (adresu servisního střediska můžete zjistit u svého osobního manažera).
  4. Do 48 hodin od okamžiku obdržení kosmetického vybavení na adrese našeho servisního centra rozhodnou specialisté společnosti o vrácení nebo výměně zařízení.

Poznámka!

  • Přepravu nekvalitního kosmetického vybavení do našeho servisního střediska hradí prodejce.
  • Chcete-li peníze vrátit, musíte mít u sebe doklad totožnosti a doklady potvrzující nákup kosmetického vybavení.
  • Vrácení peněz je možné do sedmi dnů.

Vrácení peněz probíhá stejným způsobem, jakým byla provedena platba za kosmetické vybavení.

Objednejte si bezplatnou konzultaci

Náš kvalifikovaný odborník zodpoví všechny otázky